Hej svejs i lingonskogen!


Börjar störa mig på att min rubrik alltid har stora bokstäver. Måste ändra :) Jaja. Sitter här och dricker kaffe och känner att ja inte alls har tid med varken skriva blogg eller dricka kaffe. Men man har väl ett rykte att leva upp till, ha? Jag hatar verkligen när det kommer människor till skolan, som i det här fallet "kronan". För det första kan jag inte sitta still i mer än 20 minuter, så i ett vanligt klassrum hade jag sagt att ja skulle gå och ta en rökpaus. Ojoj, jag känner en som får springa till tåget!

Efter skolan vet jag inte vad som händer. Kanske träffa daniella något. Vänta tills Emilia slutar åså. Svänger nog förbi pappa och hämtar matlådor också. Märks att han inte tagit hand om sina barn på snart 5 år. Han har till och med glömt bort att man behöver äta. Får påminna honom lite titt som tätt att; äta bor man annars dör man. Man det verkar inte gå in. Nej glasögon eller inte? Donnnno

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!