Jag blev ett måndagsbarn, hela livet blev en helg.

Hej igen. Men vart har ni läsare tagit vägen, hallå? I och för sig är det väl bara jag som sitter och ruttnar framför datorn en fredagkväll medans ni andra har fullt upp att leta kläder till kvällen bravader? Om jag ska vara ärlig har jag ingen lust med att festa idag. Sen kanske inte filmkväll i min ensamhet stod högst upp på listan men vad ska man göra när man är sjuk. Appropå lista, det är julafton snart och jag har redan börjat på min önskelista (i huvudet).

Nu ligger jag och kollar på Beverly Hills igen, för det är ju bäst. Och väntar på att mamma ska komma hem och göra oss sällskap. Idag spelar Nille på Sala stat tror jag. Sorry att jag inte är där och kollar hihi. Lycka till i allafall, men det lär inte behövas :) Nej nu ska jag lägga mig i sängen igen tror jag, host-attackerna tar död på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!