Måste bara :)

Min mobil dog igår och smart som jag är har jag glömt bort min pin-kod haha. Har aldrig kunnat den. Så sen i sommras har jag inte stängt av min mobil en enda gång. Men som man brukar säga, plötsligt händer det. Så eftersom jag är så poppis vet jag ju att det är tusentals människor som kommer bomba mig med sms och ringa tills jag svarar (A) (jag driver med er) Därför säger jag det här, jag kommer inte kunna svara förrän senare i eftermiddag :)

Det spöregnar? Vad äre här för väder vafan. Fast jag orkar inte gå och svära om vädret. Jag har andra saker att tänka på, som tex. vilka tapeter jag ska ha i mitt rum huhu (A)

I helgen blir det nog inge drickande. Ska kolla på hockey på fredag med emilia och sussi :) Vik-Malmö h3h3h3. Och jag hejjar på malmö åt emilia. Fast igentligen behövs det inte för vik kommer få spö, det är seriöst så :) Synd.

Nej nu ska jag sätta på mig kläder och gå till tåget. Och inte kan jag lyssna på musik heller någonting på vägen till skolan. Det gör mig helt crazy. Det ger lixom en lugnande effekt haha!

Tror jag ska anlita någon som bokstavligen draaaaaaaaar upp mig ur sängen på morgonen, för nu är jag lixom aspigg. Jaja. Vi hörs kanske ikväll om jag har bärbara hemma :)

Och man somna ju av låten innnan så här har ni skööönaste remixen på stronger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!