måste stoppa dig.

Heej :) Mår ni bra? Jag mår bättre nu faktiskt. Det gjorde susen att Emilia kom hit och muntra upp mig lite, precis vad jag behövde. Vi har svullat chips och kollat på beck. Men nu har vi bestämt oss för att det enda ätbara som vi får stoppa i munnen är äpplen. Nej men seriöst, sallad på stugan året ut är ju inte att överdriva. Vi satt och prata om när det är jullov och det är fan bara 3 veckor kvar nu :D 2 veckor praktik en vecka skola sen äre lov som gäller. Jag längtar till julafton också! (kul att äta sallad på julafton) Kanske hoppar dieten under juldagarna haha. Imorgon har hon match klockan 2 i sala så det blir att gå upp runt 12. Det värsta är att jag aldrig kommer somna ikväll :(

Den här gången krävs det mer innan jag låter känslorna falla fritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!