Myspys

Emilia och jag skulle ta tio i sex bussen idag till tuna för att träna innebandy. (eller hon skulle träna, inte jag). Men somsagt, tillbaka till bussåkandet. Det är sjukt, varje jeffla gång jag och emilia ska åka buss så måste vi springa till den. Det är sjukt, jag tror inte vi har suttit i lugn och ro och väntat på bussen, nej det är alltid ett himla maraton innan vi kommer på bussen. Och om det i skulle vara så, så är den alltid en kvart försenad. Jaja idag missade vi bussen i alla bussar som gick, så vi kom inte till tuna på det komunala sättet. Vi åkte bil med sussi istället :) Och kom därför också i tid haha.

Satt och kollade på tröningen ensam ett tag tills E kom :) Fyfan vad jag skrattade åt en viss sak som han verkligen satt och asgarva åt. Haha så himla söt alltså. Efter träningen gick vi med emilia till bussen. Och sen gick vi vidare i skultuna haha. Somvanligt kanske jag inte ska säga, eftersom vi bara gått "promenad" en gång förut. Men vi var väl ute i 2 timmar idag igen. Och jag kom väl hem för drygt en timme sen. Saknar honom redan :(

Imorgon ska jag till skolan såklart. Ska försöka vara där hela veckan den här veckan faktiskt :) Efter skolan kanske jag ska träffa E ett litet tag och sen vet ja inte om vi skulle fika med Emilia och Hames, får se. Spelar ingen rolll. Sen ska jag i allafall vara med Emilia och vi ska nog färga håret. Vet inte hur men det blir säkert jätte bra haha. Bättre än det jag har nu i allafall :) Sen ska vi åka buss. HAHA. Jadu, se ya later aligator.


Kommentarer
Postat av: teeeeeeena

ooH EMRAN

2008-11-05 @ 00:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!