Vilda mackaroner

Okej det här var droppen. Har ni någon gång känt att någon gör allt som ni själva gör? Att hon/han försöker vara er? Precis så känner jag nu och har gjort det i ett bra tag, men inte brytt mig. Vill inte skriva för mycket vad hon gör för då kommer hon säkert fatta att det är hon. Men om hon nu läser min blogg så tar hon nog åt sig. Hon säger samma saker som jag en gång sa. Hon ska absolut ha samma favvo-program. Förut skulle hennes header va liknande mig. Hon ska fika på samma ställen som jag. HALLLLÅ. ringer det någon klocka. Det är patetisk? Var dig själv, jag lovar det duger.

Jaja, skitsamma. Jag är i allafall sjuk idag  =/ på riktigt den här gången. Ont i halsen, feber, huvudet, kallsvettas. Har legat i sängen hela dagen och somnat till och från. Därför jag inte skrivit någon blogg tidigare. Men ibland måste man få känna sig död. Pappa kommer snart med hämt-mat åt mig. Undra vad det blir.. lär ju äta något idag. Även fast det kommer göra ont när jag sväljer.

Jag skriver kanske senare om jag orkar och har lust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!