Att tiden ska gå så jävla sakta


Emilia, jag, någon, någon, Rasmus, Asmir, Frida, Annice :)


Höhö, jag tror det här span bilden och jag hoppas verkligen inte den kommer med i tidningen. Fyfan alltså. Nu har ni allafall sett den här så ni är förberädda. Ush, får hoppas på att den inte kommer med helt enkelt, för det är ju inte alla som gör det och kvaliten på bilden var ju inte den bästa :)

Vill att det ska bli helg nununu! Jag vet inte vad jag vill göra men. Antingen krogen, eller fest och träffa honom :) hm.. A det är ju ett bra tag kvar så jag kan ju tänka på saken ett tag till.

Imorgon ska jag vara med Emilia och sen blire innebandyträning för fulla rullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!