Hej där :)

Igår åkte vi till stockholm så det är därför jag inte kunnat/orkat skriva någonting. Åkte dit med 9 bussen och kom dit vid halv 11 ungefär. Började shoppa på en gång. Eller iallafall prova massa. Jag köpte en spetströja från gina och underkläder. Hittade inget annat som ja ville ha. Emilia och Nathalie köpte också en massa, festkläder bara typ. Men det är alltid kul, och det behövs. Käkade på Max också och det var fan den värsta max jag ätit på, dom var rent ut sagt trögfattade. Sen när dom väl fatta vad jag ville ha på hamburgaren så var själva köttet rått när jag fick den. Dom hade inte ens lagt den på grillen, smartass. Då fick jag gå och hämta en ny och när den var klar var pommesen kalla :S Orka, men jag fick i mig lite, och kaffe, och glass haha. Och jag och natta hittade en liten flirt alltså haha. Nej men han va söt, visste inte ens vad bleezer var, och han jobba där. Så vi fick förklara att man rörde om i glassen med en maskin, då fattade han men skämdes ihjäl och ville att någon annan skulle göra det åt honom haha. Jaja efter det gick vi till NK och mötte upp Sara :D (hon jag var med på midsommar) Så gick hon med oss till halv 5 :) Var lite lättare att ha nån som visste var allt låg. Hon bad oss följa med till stureplan (där hon bor) men vi orkade inte, och hade inte tid så jag får komma till henne en annan dag. Hon bjöd oss också på halloween fest imogon men vet inte om vi ska dit eller inte, lutar åt att vi stannar hemma eftersom vi kommer vara döda imorgon + att vi har en annan halloween fest att se fram emot :) Hittade massa fint som man kunde ha på sig, men jag köpte inget. Orkar inte lägga ner pengar på sånt skit, det är sånt man har föräldrar till! Huhu.

Ikväll blir det utgång :) Med några stycken, vi ska visa natta var västerås går för. Inget alltså haha. Men det blir i allafall pluto ikväll. Ska ha min nya tröjja också :) Är inte ett dugg taggad men det blir jag väl antagligen. Vi hörs kanske senare.

Kommentarer
Postat av: Natta

hahah ja vå lilla flört haha, undra vad han gjorde med våra numer:P.

Men de var kul igår, du är ju en riktig dansare du;)

2008-10-30 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!