I got a problem

Tjabba! Blir som vanligt inga inlägg skrvia på helgerna. Sorry för det men det finns såmycke annat att göra än att sitta vid datorn hihi. Igår så åkte ja till stan och köpte min älskade jacka :) Gick till indiska och mötte upp emilia så åkte vi hem till henne och käka tacos och fixa oss. Vid 8 mötte vi upp annice och gick vidare till blue moon bar :) Där träffade vi emilias mamma och hennes kompisar så parta vi lite med dom haha :) Fyfan vad äckliga människor det finns. Bara gamlingar där, det vet jag. Men dom behöver fanimej inte stöta på en. Och jag som verkligen är livärdd för "stora killar", sen när gubbar kommer då håller ja ju på att skita på mig alltså.

gubbe till emilia - Fan vad fräsch du är ;)
Emilia - ahadu, ja önskar ja kunde säga detsamma :)
haha
gubbe till mig - Jag måste bara säga att; Guud vad vacker du är ;)
Jag - ehmm..mm, tack *livrädd*

Fick inte fram ett ord, jag blev så paff. Usch va äckligt alltså. Tove kom också efter ett tag. Men vi tröttnade på gammlingarna och drog till stan för att möta upp diddiilito (daniella) Men hon drog lika snabt haha. Annice drog hem. Tove drog hem. Hallå klockan var 11 och bara barnet? :S Jag och emilia taggade till i allfall och drog till konrad. Inte roligaste krogrundan därborta alltså. Det sög. Men skitsamma :) Dorg hem vid halv 3 i allafall :)

Idag så drog vi ner på stan,  ja köpte lite stuffs så mötte ja upp camilla och challe :) satt på spicy hot med dom och åt. Eller snarare kollade på :) Sen mötte ja upp emilia efter hon hade vart hos sin mamma så drog vi hem till hennes pappa igen och åt planka. Mums alltså :D Nu har vi typ fixat klart oss. Taxin kommer vid 22:oo och vi åker till skultuna :) Palla buss lixom haha ;) Ska till hasans fest, kommer säkert bli kulit :) Vi hörs antagligen imorgon eftermiddag när jag kommit hem till sala :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

SV: mina uggs imitationer kmr från shestore :)

kram

2008-10-18 @ 23:04:47
URL: http://kallaspinglan.blogg.se/
Postat av: melissa

sv ok.. :/

2008-10-19 @ 10:23:34
URL: http://melissablogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Trevligt!

2008-10-19 @ 12:21:17
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!