I know

Jag vet, är inge vidare pratglad idag. Har ingen stor lust att skriva blogg heller. Sorry. Men magvärken har tagit över mitt liv just nu och orkar inte göra mer än klaga och äta upp min lillebrors negerbollar för tillfället. Men tänkte ändå jag skulle försöka att trycka på tangentbordet en sista gång innan jag lägger mig i sängen, ställer väckarklockan och försöker att inte tänka på att den kommer ringa klockan 7 imorgonbitti. Eller kanske ännu senare. Har inte bestämt mig när jag ska åka till västerås än. Det enda ja vet är att jag ska eller rättare sagt måste åka. Plikten kallar som man brukar säga. Två äckliga skoldagar kvar. Börjar 12 imorgon i allafall. Men ni tror väl inte på fullaste allvar att det inte ligger en baktanke i det? Jo då här kommer det. Jag slutar 5. Men jag tänker gå tidigare. Fan vad jag tänker gå tidigare. Måste med 5 bussen hem annars kommer ja ju hem lagom till midnatt och det orkar jag inte med. Har träning imorgon kom ja på nyss. Vet inte om ja ska träna än, tror inte det. Jag har faktiskt ont i magen. Och kommer väl ha det i en vecka till om allt är som det brukar. Vad vi kninnor får stå ut med alltså. Killar håller på att dö om dom får en höst-förskylning.

Ojdå. Det blir några rader ser man. Det tackar vi min hjärna för. Och nu säger jag godnatt. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!