isn't it ironic

Nu är klockan snart halv 12 och jag måste gå om en kvart.Sitter och äter macka och har inte klätt på mig. Men får skynda mig, min mage skrek efter frukost och det är ju inte ofta min mage tjatar om det så det var bara att trycka i sig en macka!

Oj ja kom på ja skulle ringa Emilia halv12. Jag som hela tiden har tänkt att ja ska ringa henne på bussen halv ett. Men nu kom ja ju på att jag inte ens sitter på bussen halv12. Eh det där blev krångligt, jag ska i allfall ringa henne så fort som möjligt om jag hinner. Annars gör jag det på vägen till bussen.

Fan vad jag ser fram emot att gå och lägga mig ikväll. Haha okej om ni tror att ja sover jämt så gör ja inte det, men rätt ofta(A) Men jag har sånna jävla sömnproblem så jag somnar aldrig före 3. Men inatt har jag bara sovit 5 timmar + att jag ska träna ikväll. Jag kommer vara helt slut.

Dagens outfit kanske kommer upp senare idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!