kan inte sova

Har sömnbroblem. Kan inte sova, har inte försökt. Men är inte ett dugg trött någonstans alltså. Jag vill sova nu ju. Kan inte den här veckan bara försvinna så är jag bekymmersfri i 3 veckor framöver? Snälla bara svischa iväg och kom aldrig tillbaka. Klumpen i magen blir bara större och större för varje dag som går. Men snart så, snart är praktiken över och jag slipper det där förbaskade kpt för ett tag.

Idag har jag bara ätit godis och tyckt synd om mig själv. Inte för nån speciell anledning, men a kände att ja behövde bli lite fetare bara. Är fortfarande helt beroende av funlight appear så det har jag också druckit hela kvällen. Trodde aldrig man kunde ha känslor för en saft, men ja är nog lite småkär. Okej det där lät gay!

Om du hade velat, hade du redan gjort det. Då hade jag redan vart lyckligast i världen, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!