Märker att det är lov

Statestiken är inte så hög nu runt halv9 på morgonen. Men det är kul att det var ungefär 50 i en vecka nu. Det börjar stabilsera sig lite. Om ni undrar varför jag är uppe nu, som brukar sova till 4 om jag får. Är för att jag skulle igentligen åkt till emilia innan 8 men pappa väckte mig nyss och sa att han var sjuk. Så jag måste fixa mig här och sånt. Tänkte gå upp och dricka lite kaffe snart och hoppa in i duschen. Ser ut som att det inte regnar idag, riktigt skönt.

Tänkte tipsa om en musik sida som min kompis visade mig. Chilirec heter den. Den fungerar så att den spelar in låtar från massssssor av radiokanaler. Man kan alltså tanka vilken låt man vill. Och det tar ingen tid alls att få låten, man söker på låten man vill lyssna på bara och trycker på den. Sen är alla låtar sparade på den sidan som man "tankat". Även fast man trycker ner sidan. Skitbra, då slipper alla låtar ta upp plats på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!