tycker synd om honom.

Vaknade nyss och såg ett antal missade samtal från Erik =/ Glömde att ställa klockan på 10 istället för 13:oo. Fan då, måste ringa honom nu och duscha och fixa tvätten. Alltå på 2 timmar? Glömm att jag hinner det. Och det blir inte bättre av att jag sitter här och skriver blogg. Nej. Idag kommer det vara mycke roligare på jobbet iaf eftersom sofia kommer att vara där, men hon sticker vid 8 tror jag :( vill inte. Det är då det är som tråkigast. Dom där två timmarna har aldrig gått segare.

Finns så jävla mycke jag skulle vilja skriva om dig. Eftersom du skriver hur ful jag är,  är du bara värd att veta hur du själv ser ut. Men jag tänker inte sjunka så lågt och framför allt inte när du är omtyckt av en person jag älskar. Så gör man inte tycker jag och du borde tänka efter med vad fan du håller på med.

Kommentarer
Postat av: Sara

varför tar du åt dig för? allt jag skriver tror du de handlar om dig eller ? ta reda lite på saker först!

2008-10-01 @ 13:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!