väldigt intressant fakta.

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: finns något som heter snyta sig.
Titta på dig själv i spegeln: haha för ofta
Gnälla: nja, orkar inte ens det
Skrika: Nej, eller i såfall på broshan
Sova: kan man säga
Ha ångest: a hela tiden
Skada dig själv med flit: Nej, vad ska det vara bra för
Ta mediciner du inte borde ta: nej
Vilja dö: ibland typ haha
Drömma mardrömmar: nej faktiskt inte
Drömma sexdrömmar: kan hända
Ta droger: nej
Försöka vara annorlunda: ja är mig själv
Klä dig i svart: yes!
Gå till kyrkan: nejnej
Gå i skolan: för det mesta
Röka: yes
Ha sex: det va ett tag sen ja.
Ljuga: nej, berättar nog sanningen lite för ofta
Hata folk: nej.
Lita på folk: inte längre. Men vissa


VEM:
Saknar du: han jag pratade med allt om
Vill du döda: avundsjuka tjejjer
Rörde dig sist: jadu, broshan putta mig i trappen så det var väl han
Vill du slå: jeantte. Saknar att leka "du har den" haha ;)
Kysste dig sist: frågan är, vem kysste du sist?
Vill du kittla: ingen just nu
Kramade du sist: hm, emilia tror jag
Vill du prata med: A to the rre
Skrek du på sist: marcus
Vill du vara som: en snyggare mig
Sårade dig sist: hon!
Vill du bli galet full med: Tjejjerna :D
Gjorde dig riktigt glad senast: Daniel tror ja :)
Fick du sms från senast: Tobias
Ringde dig senast: Pappa
Är snyggast på jorden: Han


HAR DU:
För många vänner: nej, lagom e bezt
Förföljelsemani: nope
Tvångstankar: hah ah.
Någon annan psykisk sjukdom: nej
Någon fysisk sjukdom: nej
Någon skada: huvudet
Färgat håret: Yes, fast det var ett tag sen
Brutit några ben: nej :)
Några piercings: naveln
Egen dator: oc
Bra självförtroende: nja
Kysst någon: haha a
Sagt jag älskar dig till någon idag: nej
Bjudit ut någon: nepp
Varit kär: once :)
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: ja
Lämnat landet: ja och jag saknar thaiiii
Tuttat eld på nått: tror ja nog
Gjort något olagligt: mja


HUR:
Går du: på fötterna
Svarar du i telefonen: a hallå? eller A hej de e fanny?
Fördriver du tiden: tv, dator, telefonpratande, sms, vänner mm.
Mycket pengar har du: ska räkna..
Tjänar du pengar: vad är det?
Ofta diskar du: haha aldrig
Ofta städar du: orka städa
Många stör du dig på: många
Ofta träffar du din familj: varje dag, förutom pappa


TROR DU:
Att du kommer bli något: något blir väl alla
På gud: nej
På rymdvarelser: haha a
Att folk tycker om dig: Japp. Men dom som inte känner mig har nog svårt för mig
På ett liv efter detta: vet inte faktiskt
Att fiskar kan tänka: min pappa tänker som en guldfisk
Att du kommer leva länge: inte om ja fortsätter som ja gör nu.


Kommentarer
Postat av: HANNA

haha jaså? men du kanske kommmer lära dig då? :)

2008-10-14 @ 06:39:29
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: jaqueline

kanske ser ut så.. :s

2008-10-14 @ 06:50:12
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Aha :) Vad har du då fyndat?

2008-10-14 @ 10:30:26
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!