:)

Bästa programmen nu förtiden är ju såklart satc (sex and the city). Som det är två programm med varje kväll och efter det kommer ett ännu roligare programm som jag dör av magknip av varje kväll innan jag ska sova. 2 och en halv men, haha finns verkligen inte något bättre humor program än det. Mamma kom in igår på kvällen i mitt rum, hon hade vaknat av mitt garv. Fast hon trodde att jag grät haha. Fyfan. Och morgonens höjdpunkt är ju såklart Vakna! med the voice :) Men jag tror att jag skulle kunna skjuta Josefine Crawford, nej så illa är det inte. Men den tjejen eller vad man ska säga hon är så jävla pinsam! AH äckel. Fast hon är rätt rolig när hon gör bort sig också. Men jag sitter alltid och skämms för hennes skull när hon säger nått idiotiskt i tv:n.

Nej nu ska jag sätta på mig kläder. Tåget går klockan 9 så jag har rätt så mkt tid på mig :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!