:)

Legat och kollat på film hela kvällen. Ska försöka lägga mig i sängen nu och sova för jag måste verkligen komma upp imorgon. Vi börjar lixom klockan 8 imorgon. Känns som skolan början imorgon. För förra veckan hade vi bara en timmes prat varje dag ungefär. Men jag kommer orka. Efter skolan ska jag nog bara hem tror jag. På tisdag ska jag vara med min homie emilia, vi ska förhoppningsvis träna innebandy då istället haha. Om allt går enligt planerna. Och på onsdag ska jag kanske gå på bio med K :) hihi

Fick nyss sms från Kim, han sa att jag måste komma förbi gymmet här i veckan för att köpa biljetter till festen på pluto och självklart ska jag göra det! Han hade hört att festen inte kommer bli lyckad utan oss och det är ju så sant som det är sagt! ;) Nej men det ser jag fram emot.

Just det kanske blir utgång på onsdag då eftersom Frida bertillsson har sin krogdebut då! Fårse om jag pallar men det hoppas jag. Bara jag får med mig Emilia så! :)

omg, mina kläder kan du väl i allafall låta bli?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!