KulJul

La mig i sängen för att vänta på oth. Tror ni inte att jag somnade idag igen? Johoda, bra fanny. Du som verkligen kunda somna igårkväll. Finns inte så mycke att göra åt saken. Skulle nog hellst behöva ut och jogga för att få bort alla energi och det alternativet är uteslutet. Blir till att kolla på TopModell klockan 8 och Idol senare på datorn som vanligt domhär dagarna mitt i veckan. Ni kan mitt TV-schema utantill nu va? Håller på att tanka Ciao Bella också, jag har sett den men tänker se den igen.

Imorgon ska vi gå på promenad runt svart-ån? Om jag minns rätt, annars går jag väl åt fel håll. Kan ju inte bli värre lixom. Vet inte om jag skulle vara med Emilia imorgon. Tror visst det. Nej nu ska jag tvinga brossan att åka och köpa glass trots att han är sjuk. Men det är ju bra för halsen, alltså är det han som behöver glass mest, och han som därför måste åka till affären :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, i morgon ska vi vara i köket. men vi ska inte vara ombytta =)

2008-09-23 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!