behov av ett bad

Känner mig sjukt stressad, vet ej varför. Men ska nog lägga mig och dö ett tag i ett varmt bad och hoppas på att jag lugnar ner mig ett par hekto. Dagens craving är godis, och tror ni jag har nå godis? Japp i sala har ja hela mitt påskägg kvar (happy) men inte här i västerås. Så jag får nöjja mig med osaltade chips, vad är charmen i det? Känns bara som man knaprar och knaprar. Men man tager vad man haver I guess. Undra om jag ska sova ut imorgon eller om jag ska jobba. Pemgar är alltid pengar men det skulle vara sjukt skönt att bara få slappa den sista dagen på det sista påsklovet i livet. Ni andra börjar säkert imorgon, HA-HA säger jag åt det :) Sen ere bara ons tors fre sen äre banne mig studentkryssning för fulla rullar. Längar så mycke. På onsdag blir det stan med Annice för att leta lite clothes, och håller tummarna för att jag springer in i en vacker vit klänning som jag kan bära på studenten. Men ska inte hoppas för mycke inte. Nej, badet kallar... ska ligga där och spela spel på min mobil haha ;) Här är en bild på pappi och hans tjej daa på guldstänk:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!