dan före dan!

Åh, har vart glad hela dagen bara för att vi åker imorgon, ursäkta att jag tjatar men fyfan vad kul vi kommer ha det! Skolan var väl helt okej, hade religonsprov som jag absolut inte kunde ett skit på :( Men å andra sidan hade jag inte pluggad och jag är inte direkt född med kunskap om islam. Tycker kristendomen räcker gott och väl, men inte emanuel inte. Nu ligger ja här i sängen och väntar på daniella som är hos marcus och hämtar lite stuffs. Sen ska vi käka nudels tror jag och sen hämta vårt alkohol för kvällen. Vi ska nog hem till sebbe och före med bla. michaela camilla och olivia tror ja hon heter. Sen äre säkert en massa andra där också.

Här är dagens outfit
Leggins - GinaT
Tröja - myrornas
Ankelbots - skopunkten
sen hade jag min fransväska som jag är kär i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!