:)

Dagen började tröttsamt men sen blev det bättre när pappa sa att vi skulle åka och shoppa efter jobbet :D Klääääder! Ih, jag vet inte vad jag vill ha, men ett par skor till skulle inte sitta fel (älskar skor) och kanske lite vårkläder! Så pratade jag med emilia nyss och hon gjorde mig ännu gladare, lycka att den tjejen finns alltså :) Vet inte vad jag skulle göra utan våran friendship alltså.

Nu är jag  på praktiken så kan inte sitta här nå mera, men vi hörs senare och då lägger jag säkert in lite bilds på det jag köpt, hehe :) eller pappa köpt kanske. Nu ångrar jag att jag var så sur igår, men jag är så jävla långsint när det gäller att bli glad på saker och ting. Inte bra, men sån är jag.

Vi hörs senare :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!