Fulltankad



Fyfan vilken jävla kväll det var igår alltså. Allt började hemma hos oss med Pappa, Karolina, Micke (karolinas kompis), Crille (jobbar/jobbat på karlsson på taket), Thomas, Johan, Robin och hans tjej :) Drack en massa och prata en massa strunt! Sen skulle vi gå till Varda men det var tydligen stängde så vi drog till Tabasco och satt och där och drinka lite. Och redan då kan jag säga att jag var riktigt fulltankad.. men jag stog på benen ändå efter en himlans för mycke öl, massa vinglas och en och annan drink. Toppform! Sen drog jag Robin och hans tjej Madelen till Pluto och jag vette fan vad gjorde för att kunna gå före alla, ställa mig i vip kön och komma in. Det enda jag sa var att: Pappa äger falkenberska kvarnen så sa han bara: Visa legg så öppna han för mig och jag klev in. När jag tänker tillbaka på det så gick allt väldigt fort och jag fattar fortfarnde inte riktigt hur jag gjorde haha! Jaja in kom jag iaf och då satt jag mig vid dennis och kim och alla :) Kim drog in helrör så jag slutade inte riktigt dricka när jag borde gjort det. Det kom in runt 30 shots på en bricka också och 5 av dom svalka väl min strupe. Jag fattar inte riktigt hur jag bar mig till för att stå upp. Men i allafall Karolina kom och jag dansade en massa med henne. Sen drog jag och dennis, kim, anso och hennes kompis till bc och tryckte en kebab sen vara dax att gå hem!

Och så som jag mådde imorse är inte mänskiligt. Fyfan, har vart sur på allt! Höll på att få tuppjuck nyss också för mitt internet banga. Men men nu är allt bra och snart ska ja äntligen få lite mat i mig. LEDIG imorgon :D Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!