Godmorgon på er :)

Att jag alltid ska bli väckt på morgonen när jag har sovmorgon! Men den här gången vakna jag i allafall av något bra :D Jag har tjatat efter en cykel som jag kan cykla runt på här i vässan och pappa ringde och sa att han var och köpte en cykel åt mig nu, och en till honom :) Happy!

Nu måste jag skynda mig för om en timme så måste jag vara ombytt och klar på jobbet! Jobbar från 1 till 5. Och det blir inge party idag, eller emilia ska i allafall ine ha fest. Så får se om det blir krogen eller om jag åker hem till Sala och käkar lite påskmiddag. Och daniella som sa att hon skulle ut idag ska vara med marcus istället för han kom hem tidigare, jävla svikare.

Jaja glad påsk allesammans, om man nu säger det idag.


Kommentarer
Postat av: jenny

fin blogg du har fanny :)

2009-04-10 @ 13:44:46
URL: http://jsamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!