living the dream

Shululu. Händer jao? Haha skojja, fick ett ryck. Fan, ja var nyss as trött nu är jag speedad som fan. Måste äta nå kvällsmat tror jag, satsar på nudlar, orkar inte riskera ett misslyckande idag igen. Sen funderar jag på att lägga mig i ett bad ikväll igen, får se. Orkar inte, inte för att det är ansträngande att ligga i ett badkar, ja ba orkar inte.

Hur kan man önska att någon ska försvinna ur sitt liv, minne, hjärta, själ när man egentligen bara vill tvärt om?

Imogon äre skola ett tag men sen måste jag iväg på en viktig sak. Efter det kanske jag är med Emilia ett tag och sen bär det hem till sala :) Hämta det jag behöver till helgens fucking kryssning och sova där såklart. Har mitt påskägg kvar där hemma, huhu (A)! Fan vad ja inte har någon lust med något, minst sagt skolan imorgon. Men börjar 12 så det är chill. Nej, magen kurrar fan lite granna. Ska laga lite nudlisar och leta upp kläder till imorgon sen lägga mig i sängen och försöka sova :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!