dresscode

Yey, tummen upp för att jag la ner tid på en dagens outfit, det var inte igår. Haha :)

Jeans från Cheap monday
Tröja - Secondhand
Pälsväst - fått av mormor när jag var 6 år ungefär (haha)
Ankelbots (som man knappt ser) - Sko punkten
Sjal - Lindex

Ska ner på stan till fem för då får Camilla skjuts ner. Innan gränden ska jag svänga förbi din sko och kolla om mina älsklings skor finns kvar. Om dom finns det blir dom mina, pappa är snäll idag. Kors i taket. Dom liknar ett par skor som kenza har från top shop som jag bara avgudar. Men dom är slut nu men har kommit en riktig bra copycat. Slänger kanske in en bild senare ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!