happy :)

Camilla får en alltid på sånt bra humör alltså :) Hon ringde nyss och berättade "hur tråkigt hon har haft på krogen, att inga killar har raggat på henne, och det var inga människor på krogen". Ni förstår, vi har lovat varandra att berätta hur tråkigt det har vart även fast det vart askul. För då blir inte jag ledssen över att jag har jobbat tex. haha! Men sen kunde hon inte hålla sig, så hon berättade en massa roliga saker! Men hon hade nog fått i sig en eller två drinkar för mycke, hon ringde nämligen upp 20 minuter senare och berättade precis samma saker igen. Söt! haha.. Jag ba: Det har du ju berättat, minns du inte det? haha. Hon: Neej, jag är så jävla full! HAHA. Det är i allafall ett måste att vi två träffas imorgon, finns mycke att diskutera! Fast det känns som en latte på gränden är lite väl riskabelt, med tanke på vem som kan vara där haha ;)

Jobbet idag gick suvve! Askul att servera på bröllop. Alla tal är så himla roliga. Jag är ju alltid smått nervös när det gäller bröllop, kan inte gå in på detaljer och förklara varför. Men alkohol är inblandat i den historien. Fick höra meningar som "Fanny, jag tar en bärs så kör vi en favorit i repris".. DÖ! haha. Missförstå inte och tro att jag har druckit när jag jobbat, för så är inte fallet :)

Dom hade ett häfte där det stod allas namn i, precis som dom satt. Så jag kunde lätt kolla upp vad "mina snyggingar" hette och checka läget lixom. Det stod även en kort text om alla. Tyvärr var båda mina snyggingar upptagna. Ena var gift. Och den andra hade en sambo, som han bodde med i gävle. Nitlott där alltså. MEN, får inte glömma att jag fick lite ögonkontakt med båda två ändå. haha ;) Man ska inte säga något, man bara ger dom blicken! "Blicken" är en egenskap som inte alla har, enbart vissa. Haha.. internt. Jag kan vara väldigt ironisk ibland. Speciellt om jag är trött och uppspelt.

Camilla brukar säga: Fanny, man vet faktiskt aldrig när du skojjar eller inte. Så jag förstår att folk som inte känner dig kan typ tycka du är kaxig haha! Jag känner dig och vet knappt själv när du är ironisk eller inte haha!  Jajja, sån är jag!

Imorgon öppnar jag, good damn vad sliten jag kommer vara. Men vad gör det? Måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag.. HÖRDE JAG LEDIG? Japp, så skönt så. Även fast det kan ändra sig är bara tanken på det underbart. Då ska jag hem till sala och träffa mamma :D Som jag inte gjort på drygt tre veckor :( Jobbat så mycke.

Nu ska jag kolla på paradise hotel, sen sova! Hoppas för camillas skull att hon kommer ihåg att hon ringt mig så hon inte väcker mig sen! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket Camilla i bloggen nu för tiden.. aldrig hört om henne förut. Hehe! hänger inte med tydligen :P

2009-08-23 @ 13:07:57
Postat av: Anonym

Nej, svårt att hänga med i svängarna ibland ;) nej men vi har vart kompisar jätte länge bara att vi inte umgicks ett tag :) inte mer med det.

2009-08-23 @ 19:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!