helt slut!

Tro inte att jag har sovit till nu heller, nepp jag har jobbat idag jag :) Pappa ringde mig halv 10 och fråga om jag kunde komma in och jobba för therese hade blivit akut sjuk. Så det var bara att slänga sig i duschen och vara där till klockan 10. Det var inte lätt, men upp kom jag och i tid. Daniella hade ringt mig klockan nio och fråga om jag skulle med och sola och det ville jag ju, men det sket sig. Jobbar inte hon så jobbar jag, det är ju så typiskt. Men ska ringa henne snart när jag varvat ner några hekto och bjuda över henne på kaffe och skitsnack haha!

Alltså igår, jag kunde verkligen inte somna. Och haha, alltså jag är så jävla klumpig. Jag kunde inte somna igår så jag var uppe och gick ett antal gånger, kissa, rökte, drack vatten osv. Sista gången jag går upp och går var klockan fyra och då var pappa lagom irriterad på mig eftersom han vaknade varje gång. Så jag tänkte lixom att jag skulle smyga så tyst som möjligt. Det börjar med att jag snubblar på datasladden precis utanför min dörr och bokstavligen dunsar ner i backen. När jag låg där och tänkte på hur dum jag kände mig kunde jag inte hålla mig för skratt så börjar typ asflabba. Sen gör jag ett nytt försök och smyger in i köket, öppnar skåpet där glasen står och samtidigt som jag sträcker mig efter ett glas smäller jag lixom upp det i hyllar över så det dunsar till i hela köket. Sen sätter jag på vattenkranen och vi har sån hård stråle så när jag sätter på det rasar en hög av disk i diskhon och en skål går sönder. Och tro inte att det är slut där. När jag går in och lägger mig är det så mörkt så jag har ner coola glaset på golvet, så måste jag gå till köket och hämta en trasa. Otursfågel är bara förnamnet. Jag som trodde min klantighet satt i hårfärgen, men det gör det tydligen inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!