Now that I can have u, I don't want u

Håret är nu mera brunt. Me like. Men är fortfarande ovan så har lite smått ont i maggen. Men jag är rätt bra på att gilla läget så hur som helst så förblir det nog såhär. Förhoppningsvis gillar jag läget av egen vilja :)

Har kollat på beck för ett tag sen och nu ska jag lägga mig och läsa ELLE. Få en massa insperation och grubbla på idér tills mina ögon faller ihop. Det är livet på en pinne det.

Imorgon ska jag ta nya tag och "våga" gå och söka jobb. Jag är väldigt blyg av mig när det gäller sådana saker men någongång måste man förändra vardagen lixom :) Hoppar fortfarande av lycka att jag inte går i skolan längre, att jag slipper den skiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!