sätta fart

Nej, nu har jag slappat tillräckligt. Tänkte hoppa in i duschen nu, ska lägga en inpackning i håret som även har en mörkbrun toning i sig så håret är fresh till ikväll. Så fräscht som det kan bli dvs. När jag får lön i september blir det att svänga förbi frissan. Det är inget jag vill men det är ett måste. Och då kanske det är lika bra att göra en förändring? Ska tänka på hur jag vill ha det. Är lite sugen på att klippa lugg, rak lugg. Har haft det förut och jag tyckte om det, enda tummen ner för det är väl att man måste fixa håret varje morgon, inge tal om att dra annanas frilla inte. Luggen står ut alla håll när man vaknar, iaf min. Sen måste jag kapa en dec ungefär. Men det rör mig inte så mycke, sist ja gjorde det växte håret som ögräs och blev mycke längre på kort tid än vad jag hade innan jag klippte bort decen.

Ikväll blir det vitt vin och ett par cider :) Gottis. Camilla kommer till mig sen så fixar vi oss tillsammans. Ska fråga om Daniella vill komma och fixa sig här också. Sen vet jag inte vart förfesten blir någonstans. Grabbarna grus har ju blivit nykteriskter haha. Kanske kan få låna min balkong i nödfall. Men det börjar bli höst och inte så kul att sitta ute. Om jag avänder hundögonen kanske köket är ett alternativ.

Rädd för att det spååårar idag så taggad som jag är. Jobbar imorgon, det är väl det som är smått drygt. Men börjar 18.00 så det är skönt. Därimot slutar jag väl runt halv 4, det är värre. Men skitsamma! Nu kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!