Utkast: En liten ...

En liten sneak peak på hur jag såg ut igår då. Jag orkade aldrig ta upp kameran. Och det känns så fel och säga. Kan du ta kort mig, kan du ta kort på mina kläder osv. Men jag ska bättre mig (A).

Jag lockade håret igår, för en gång skull. Eller aa, sånnadär lockar brukar jag aldrig ha. Det var skitlätt och jag överdirver inte när jag säger att det tog lika lång tid som att platta håret. Jag gjorde fem lockar på varje sida och sen vände jag upp och ner på huvudet, spraya (med betoning på spraya!) och ruffsa till det. Och taddá!

Igår började i allafall jag och camilla med en latte på gränden. Och min gamla religonslärare var där, jag döör.. blir fan knäsvag på riktigt. Sen drog camilla en donk och jag berättade massa roliga saker så vi satt och asgarva där i en halvtimme. Sen gick vi till bill o bob och tog ett glas där :) Sen gick vi vidare till pitchers där backlund och marcus var med massa polare. Så kom daniella också. Sen träffa vi på Miki, David och tajtis där också. Jätte många som var där och kolla fotboll :)

Sen började jag bli varmare och varmare, det kändes som mitt huvud skulle sprängas. Det var verkligen sjukt läskigt.  Så när camilla skulle börja dra sig, drog vi och hämta min cykel utanför Michaela, sen följde jag henne till bussen och jag cykla vidare.

Ringde och väckte han så att han kom och öppna dörren åt mig. Sen skulle vi ju då sova eftersom han började jobba kvart i 7 haha. Men jag kunde inte låta bli att prata om massa saker så det blev inte så. Men det var intressanta saker, sånt som jag skriver i min blogg ;) haha. Efter allt gos så somnade vi väl tillslut? Han kunde i allafall inte somna på ett bra tag och jag fick dåligt samvete för hållt honom vaken haha. Jaja han får sova idag istället!

Själv vet jag inte vad jag ska göra idag. Det återstår och se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!