You can't make people love you, but you can make people fear you.

Shululu!

Nu ser ni bättre hur jag ser ut i håret :) Slängde på mig nördbrillorna också.

Åkte ju somsagt ner med till stan och mötte upp emilia så åka vi hem till henne och hämta mina kläder. Efter det tog jag bussen ner på stan och cyklade hem lagom i skyfallet. Shit jag var verkligen dyngsur när jag kom hem.



En asbra låt som ni kan lyssna på ikväll, eller två förresten :)

All the time in the world - Johan Palm
Emma-Lee - Johan Palm



Imorgon blir det grönan om jag pallar. Är faktiskt inte så jätte sugen så vi får se helt enkelt. Kan träffar en annan i sthlm istället, huhu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!