You make me feel like "oh boy", you make me feel like no boy

Kvällen igår var verkligen as rolig! Även fast det inte var smockat på krogen så hade vi så himla roligt och trevligt. Vi cyklade ner till klockan 12 så vi var där i drygt två timmar. Hade kunnat vara kvar minst 2 timmar till men.

Roligast på hela kvällen var att när jag och camilla  va på spicy i onsdags så satt det en kille och glodde på henne hela tiden. Han satt vid borden bakom min rygg och typ hängde över sig staketet och camilla fick svårt att koncentrera sig på att kolla mig i ögonen när vi pratade med varandra haha. Och tidagare i fredags satt vi på gränden och tog en latt och då var jag med om precis samma sak. av en annan kille då. Sen när vi kom till pluto är det första vi ser dom två killarna tillsammans? Haha hur sjukt?

Och världens, och då menar jag världens snyggaste kille, eller nja.. mer vackraste kille (för han såg verkligen ut som en ängel haha(A)) var på pluto igår. Så gick vi fram till honom och hans kompis och pratade lite med dom. Så frågar han hur gammal jag var och sen frågade jag honom:
Jag - Hur gammal är du då? :)
Han - 25 :)
Jag - nää? :O haha
Han - Jo, jag har barn också :P
Jag - mhm... eh, sött :)
Han - Aa, hon heter Vera :)
Jag - okej.. :P
Han - Jag har ett till på gång, hon ska heta Elsa :)
Jag viskar lite högt till camilla - Jag tror jag hittat fel kille ;P hahah..
Han - DU, ska vi börja om?
Jag - Aa visst :P?
Han - Hej, ***** heter jag :)
Jag - Aa jo.. fanny :P
Han - Jag är 21 och har inga barn, jag har aldrig bott i usa heller :)
Jag och Camilla börjar asgarva verkligen och nära på att klippa till honom lixom. Sen stod vi och pradade med honom om allt mellan himmel och jord. Bla. hans musik osv. enda tills klockan var två och vi gick hem. Jag drunknade bokstavligt talat i hans ögon haha!

När vi kom ut från krogen träffa vi på Miki, Putte och alla andra igen. Tappade bort dom och sen cyklade vi med David, Ludvig och några andra till Shell för att köpa cigg. Sen somnade jag och Camilla som stockar efter en resumé av kvällen!  :)

Och gissa vem som är LEDIG imorgon? :D jagjagjag (än så länge)

Passande låt och sjukt bra också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!