lyckliiiiiig :)

Åh, nu har jag shoppat. Och jag är nöjd med allt allt allt :) Fick med mig ett par sammetsleggins och ett par leopardleggins från Vila :) Från gina fick jag med mig en jeansjacka med skinnarmar, en grå lång smaltröja, ett par svarta jeans, en kofta med paljetter längs hela vägen (svårt att förklara),  från skopunkten ett par as snygga låga boots och från lindex en mössa, ett nitlinnge och ett stentvättat linne :) Sen tror jag det var allt, haha. Jag är så glad. Sen gick vi till piccan ett tag och där träffa jag sötisen :) sen till bishop och tog ett glas vitt med pappa lina thilda och broshan :) Nu är vi hemma och ska mannikänga för dom andra ;) sen hem till Pontus och grabbarna :) Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!