tanken skrämmer mig

Då var det hard work fram till söndag, IGEN. Och vi är bara inne på andra helgen. Nu får jag i allfall en vit månad sådär på köpet, klagar inte. Säkerligen inte min kropp heller.

Aw nu ringde mormor, hon skulle åka och handla och fråga om jag behövde någon mat till lägenheten. Sanningen är den att mat behövs inte, kommer inte hinna äta hemma fram till jul ungefär. Men en mjölk till kaffet så är jag nöjd och glad. Så det ska hon köpa :) Hon kör mig till jobbet kvart i tio också. Så slipper jag åka tåg.

Hoppas den här dagen går fort. Men det kommer den antagligen göra. För ikväll ska jag åka till bebbi. Om allt blir enligt planerna som jag inte har för stor förväntan på. Eftersom jobbet kan förstöra dom på fem röda. But, jag längtar efter att krama honom :)

Nu ska jag fixa mig lite. Om en halvtimme ska allt vara packat och klart. Jag ska hitta kläder och vara fixad, hum. Yeye, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!