Hos pappi

Hade ap-stresssigt imorse. Sov en halvtimme för länge såvare dusch och fix på det lixom + att välja kläder. Men hann i allafall iväg till12 bussen :) Började 10 över 1 så kom lite försent till "idrotten" (hälsopedagogik?) men det gjorde inte så mycke för det sög ju. Efter det var det i allafall barteknik som är hundra gånger roligare. Jag och Jeanette gjort alkoholfri drink, vi fick det som uppgift. Så vi smuttade på andras drinkar med alkohol istället. Kändes lite wierd och dricka i skolan haha. Taggde iför imorgon lixom ;) Efter skolan drog ja till daniella, sen drog vi förbi affären och ladda upp för pluggkvällen. Daniella har matteprov imorgon och jag religon. Och hon tyckte verkligen jag skulle plugga regält!

F - alltså jag har lärt mig rätt mycke på lektionerna så :)
D - Okej...
F - Visste fan inte att gud och jesus va samma person, visste du :O ?
D - :O är du dum eller? är du seriös?
F - Alltså våran lärare sa det
D - Du vet väl att jesus är guds son?
F -  Aha konstigt då att det är samma då
D - Det är INTE samma person. Gud födde jesus för att kunna prata genom honom till människorna!
F - aha, kanske inte lyssnade på allt då..

D - När dog jesus då? För hur många år sen?
F - Inte vet jag, vet du det eller? Hur ska man kunna hålla koll på det när det blir mer och mer för varje år..
D - Snälla fanny :/ tänk??
F - A för 2009 år sen kanske? HAHA
D - Men ja :D & varför firar vi julafton?
F - Han dog då :)
D - åhhhhhhhhhh, du är fanimej inte klok
F han födddes ra?
D - mhm..
F - Och hans "kompisar" var väl dom 12 vise männen?
D - HAHAHA du menar dom 3 vise männen och dom 12 lärjungarna?
F - a så kanske det är..

Ah men nu har jag i allafall pluggat lite så få se hur det här går imorgon. Daniellas matteprov går nog bättre iaf :D Vi tröttnade på pluggandet sen så vi drog hem till michaela winberg lite och snackade med henne och låna lite kläder åså :) Nu är jag äntligen hemma och ska försöka somna i tid för börjar halv 9 imorgon. Slutar runt 2 tror jag och då ska jag åka med pappa å köpa lite skor, 2 par behövs. Ett par fina klackisar och ett par lite varmare, vintern tycks inte vilja försvinna. Sen äre hem hit till pappa, fixa lite och sen blire förfest här sen krogen :) Kulit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!