You don't know what you got

untill you missing it alot.

Såå hektiskt fan. Åkte direkt från skolan till pappas restaurang så fick ja vänta här någon timme. Sen drog vi och kolla skor. Det blev 4 par skor, ett par höga kilklacks skor som var svarta med typ "kork" klack, apsnygga. Sen två stycken par tygskor som ser ut som den nya modellen av converse typ. Sen ett par andra klackskor men dom ska jag och Karolina dela på :) Sen kolla vi kläder fast han sa att jag fick välja mellan kläder och pengar till krogrundan så då blev det krogrundan istället. Pappa köpte kläder istället och nästa gång vi är och shoppar ska jag få kläder istället :D

Nu sitter jag och slänger i mig lite mat för kom nyss tillbaka till kvarnen (restaurangen). Ska hämta lite gottii till kvällen ;) så ska pappa köra ner mig till stan. Då ska jag packa lite saker och fara iväg till Emilia. Funderar på om jag ska duscha hemma kanske först, a eller så blir allt fix hos millan. Daniella ska inte vara med ikväll tyvärr :( Dom ringde från jobbfan. Nej nu ska vi dra vi höörs då,

f to the anny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!