You can't break a broken heart!

Ibland är det rätt skönt att ligga på botten om man ser det från den ljusa sidan. Man kommer ju knappast lägre, man kan inte må sämre. Får bara hoppas att det här är botten av mitt livs berg-o-dal-bana för fan vad det svänger just nu. Sömnproblem så det står härliga till har jag också. Ska det vara så förbaskat svårt att somna om kvällarna. Igår låg jag minst till fyra och vred och vände på mig, men inte hjälpte det. Tillslut somnade jag i allafall och nu sitter jag här i min pyamas och dricker saft. Köper kaffe i skolan istället eftersom jag gick upp en timme för sent av ren lathet! Om en halvtimme går bussen och jag måste snart slänga på mig ett par mjukisar och dra. Ska hem till pappa innan skolan och sätta på mig andra kläder. Hade inte med några till Sala. Jag börjar klockan 12 idag med samhäll, hur skönt?!

Kan försöka tvinga daniella och knäppa kort på min "outfit" idag haha ;) Men jag lovar inget höhö. Vi hörs senare, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!