your the closest to heaven that I'v ever been

Hej på er :D Ser man på vad jag hittat, dator & internet huhu :) Sitter hemma hos Marcus nu, Daniellas underbar pojkvän (han tvinga mig skriva något bra om honom =/) haha ;) Vi sitter här och soft dricker lite. Fick några cider av pappa, så jag och daniella delade på dom hehe. Vi tänkte kanske dra till biljardhallen sen och softa lite (visst låter det nördigt?) haha nästan så jag inte våga skriva ut det här, illa. Ne men nu ska jag vara social igen. Tänkte bara säga godnatt för det blir nog inge mer inlägg idag. Sorry dudes. Ha så kul ikväll vad ni än gör :)

Kommentarer
Postat av: belly

ja precis, alla var så positiva mot henne tills poängen kom. vet dock inte vad det blev för poäng från dom som kollar och ringer in, för hon är ju endå en sån som får väldigt många med sig, eftersom bloggen liksom är där hon berättar allt :P

om man är ex skidåkare kan man ju inte göra särskild reklam med det man gör för att någon ska rösta på en :P



2009-01-11 @ 01:44:40
URL: http://belly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!