bättre sent än aldrig ;)



Här är alla vi på midsommar. Eller inte alla, utan här är vi hemma hos Peder (eller hos hans mamma och pappa rättare sagt), han i blå dunjacka. Ordförandets son haha. Och dom var så söta mot oss, vi fick dricka och så kom dom ut med "party-glasögon" åt oss haha :D Det finns bara ett ord för den här midsommaren och det är: MAAAAAAAAAAAGISKT! Alla dom här är ju sthlm förutom lilla jag (A) Eller jag är ju en föredetting. Flytta ju tyvärr jöö. Men där borta går dom runt och säger att allt är så maagiskt, sådärför får det ordet summera hela kvällen. Jag har ju faktiskt skrivit om det förut. Vill ni se mer bilder får ni checka min facebook eller bdb. Johan har också fler bilder, det vet jag. Men just nu e han utomlands så får kirra det sen :)

Nu skiner solen mina vänner :) Imorgon kommer säkert bli en toppen dag. Sitter förtillfället och dricker en cider och äter tunnbröd med gravad lax som en liten aptitretare huhu. Sen ikväll blir det hambrugare :) gottis. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!