fångad av en stormvind

Shit alltså, fan vad det blåser ute och inte tala om hur mycke det regnar. Jag blir galen, vad tog med oss för väder när vi kom? Det har vart as fin enda tills nu :( Men det blir säkert fint väder snart, typ imorgon. Det skulle sitta så jeffla fint. Jag vill bada och åka båt ju.

På måndag kommer Elin hit :D Så bra bra bra! Vet inte vad vi ska hitta på men något gör vi :) bara det är fint väder så löser det sig lixom. :)

Mamma och dom är inne och handlar nu men jag ville inte följa med. Måste ha lite tid på morgonen för mig själv, jag har reeedan fått utbrott. Mormor skrek som fan för hon hör väl inte själv hur högt hon pratar. Och marcus blippar på tv.en så det låter skit! Så börja vi såklart bråka:

Jag: men haaaaaaaaaallå?! sluta zappa? Hör du inte hur det låter eller?
Marcus: Börjar göra värsta grimaserna
Jag: Du.. jag tycker du bara blir snyggare när du förvrider ansiktet sådär :)
Marcus: Alltså håll käften fanny :S
Jag: Sanningen är hård ;)
Mormor: sluta nu..

Ja men vafan, han vet att han inte kan vinna över mig i en "fight". Jag har alltid svar på tal, ofta man inte lär sig det någongång? Inte ens min egen pappa börjar en diskution med mig höhö. "Fanny, hur kan du alltid ha något svar tillbaka?" brukar det låta haha ^^, Och det har jag väl fått från mamma. Lite skinn på näsan är alltid bra att ha.

Sitter fortfarande och garvar för mig själv över Hassan. Alltså så sjuuuk..
- Det står här att det är schampo "FÖR FETT HÅR", jag vill ha "mot fett hår"
- ja men det är det som menas, har du fett hår ska du ha det där schampot.
- Alltså jag har ju fett hår, så jag vill byta till en "mot" flaska :) Kan jag komma ner?
- Men har du fett hår?
- Jaa! Och därför vill jag byta till en flaska där det står "mot fett hår"
- Eh...
- Kan jag komma ner tror du? :)
- Ja..... kom du

Haha, ni måste lyssna på typ youtube :)

Kommentarer
Postat av: TILDA

SKÖNHETSTIPS,

Tips till bättre hy, friskare hår, Hållbar bränna osv



http://matildasvenssonn.blogg.se

2009-07-11 @ 15:32:11
URL: http://matildasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!