just call my name and I'll be there

Ligger i sängen nu. Har kollat på filmen nu, den var verkligen as fin. Åh, jag vill också bli kär. Fan vilken härlig känsla det är. Men det är ingen mening att gå och "leta" efter någon, han dyker nog upp när man minst anar det antar jag :) Och jag som har fet svårt att få känslor lär väl få vänta ett bra tag hahah..

Vet inte vad jag ska göra imorgon. Blir nog ingen stan iaf känns det som. Kanske ringer däniboy och kollar hon ska göra. Fårse helt enkelt. Vi hade ju så sjukt roligt sist, vet inte hur länge sen det kom så mycke skratt från hjärtat. :) Det lättade lixom på trycket en aning.

Nu ska jag kolla på tv tills jag somnar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!