kors i taket!

Jag ställde klockan på tio och gick upp? Det här hör till historien, helt klart. Både pappa och Karolina ramla av stolarna (skämt å sido) när dom såg mig. Ja känner mig grymt duktig faktiskt. Men vad fan gör man, när man är uppe vid den här tiden? Ingen aning alltså. Jag ska nog hoppa in i duschen och sådära. Ska gå med thilda på stan lite senare, typ runt 1 tror jag. Sen senare ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer. Eller jo, men jag vet inte hur det blir rättare sagt. Antingen åker jag till Daniella vid 7 och dricker och firar henne lite smått och så skulle vi köra biljard tydligen.. haha ja, det är tråkigt. Eller så stannar jag hemma och a, in your face vad jag ska göra hemma :) Jaja, dagen kommer bli bäst vad än jag gör känner jag. Är på riktigt bra humör. + att jag ska shoppa, tror ja ska få med mig ett par skor hem i allafall. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!