maybe yours

Tjipp! Nu är jag hemma igen. Har precis ätit fil och macka :) Först åkte vi till Brasta till konsum, men där fanns inte det mormor ville ha så drog in till stan i lysekil (vi bor vid havet, så bor inte mitt i stan som tur är). Jag mamma och broshan gick i några affärer men hittade inget speciellt. Ett par solbrillor bara men köpte dom inte för kanske hittar några snyggare. Sen hittade jag ett par snygga enkla gummistövlar som jag är sugen på att införskaffa mig. Nu är jag sjukt trött så funderar på att sova midda lite. Ser ut som att solen är framme så kanske lägger mig där ute på terrassen och slummrar till. Ikväll kommer Elin halv 8! Låt tiden gå lite snabbare då!

haha mormor är så rolig ibland..
jag - Alltså är det aldrig fest här ute.. det är helt dött :P
Mormor - Ja det är rätt svart på himlen om man kollar där borta faktiskt..
jag och mamma - hahahah va?
Mormor - prata ni inte om vädret?

Så söt min mormor. Min favoritbitch! Nej, hörs senare med lite bilder kanske. För trött för det nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!