sovgott på er då.

Spelat kort. Grillat. Spelat fotboll. Druckit dagens. Duschat av saltvattnet. Smörjt in mig. Skrattat sönder med elin. Ja, det är väl det som hänt denna kväll. Kändes inte så värt att gå in på detaljer som ni kanske förstår :)

Det är konstigt. Jag har kämpat som fan för dig. Och jag kan egentligen bara på ett ögonblíck förstöra allt  för dig och se precis det jag vill ska hända att gå i uppfyllelse, faktiskt. Och det har jag kunnat ett bra tag. Frågan är varför jag inte gör det? Är det för att jag vill se dig lycklig eller för att jag helt enkelt inte vill ha dig längre? Jag chansar på det sista. Jag tror jag minst sagt äcklas av dig nu mera, och du förtjänar det sällskap du har släpat hem.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!