ung och dum?


Alla har vi dåliga vanor haha. Nej men vi fick lite krabbor och dom levde fortfarande så jag satt min cigg mellan klorna på den och den tog tag och klämde som fan haha. Såg lite kul ut faktiskt :) Jag är såå rolig (A) haha..

Nu har vi ätit vår sista middag här och det blev fläskfilé med potatisgratäng :) mumsit så. Jag har också lyckats packa klart allting, duktigt! Nu vet jag inte vad jag ska göra. Önskar att jag trött, men det är jag inte. Nu kom jag på vad jag måste göra.. duscha. Pallar inte det imrogonbitti klockan 5 lixom. Så vi hörs senare, puss!

Kommentarer
Postat av: R

Sv: Tack, och detsamma! :)

2009-07-23 @ 20:44:57
URL: http://beyondregrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!