Godmorgon världen :)

Vilken underbar dag! Eller? Haha solen lyser i allafall och himlen är klarblå. Men orkar inte hoppas på någonting. Och inte för att klaga, men jag tänker göra det ändå.. klart det ska bli fint väder när jag jobbar? Det innebär ett jädrans massa mer spring på uteserveringen haha, men egentligen äre bara kul :) Tror jag jobbar med johan och cicci, roligare när kristoffer jobbar haha men det går bra det här med!

Efter skolan ska jag.. HAHA fel! Aldrig mer skola.. efter jobbet ska jag nog träffa Daniella. Hon ville ha hjälp med att färga hennes hår :) Och om jag får pengar av pappa ska jag nog slänga i ett par ljusa slingor jag med.

Nu ska jag hoppa i duschen, hinner nog slänga upp dagens outfit innan jag drar och workar. Huuh, hard work work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!