me and my two heels..

Såhär ser mina nya älsklingar ut. Men som sagt rejält höga, eller i allafall 12 cm och jag har fan drömt om att jag ramla i trappen när jag springer ut på studenten. Vaknade helt kallsvettig. Slog sönder hela ansiktet haha! USH. Nej men thilda kommer snart så drar vi ner på stan och checkar lite andra skor också. Så får vi se om dom följer med hem igen eller inte.. :) Annars blir dom ju grymt snygga till en svart klänning som jag tänkte ha på kvällen när vi ska käka middag på pluto! Äsh, det där löser sig. ilandsproblem så det skriker om det jöö.

Kommentarer
Postat av: Thilda

dom nya är mkt snyggare gullet ;)

2009-06-10 @ 17:12:52
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!