är jag adopterad?

Har inte haft på mig glasögon på år och dar känns det som, men här är mina godingar från Dior (A)! Älskar dom, bara kommit in i en fas där jag helt enkelt går glasögon lös som synen får lida för. Men ska börja använda dom i skolan igen iaf, för det börjar bli drygt igen att inte se något på tavlan och att alltid behöva fråga eller sätta sig en dec från tavlan. Har nyss kommit hem från mormor nu ja.. alltid lika kul att bråka med brushan.
mamma- du ska med till lysekil i sommar va?
jag - japps
min bror - Vad ska vi ha för mat på tåget?
jag - hahaha, du tänker fan alltid på mat =/
min bror - baguetter med köttbullar som vi brukar?
jag - JA! Det kanske är bäst vi går och kollar om det är extrapris på köttbullarna redan imorgon? Så kan vi lägga dom i frysen, det är ju faktiskt bara 3 månader kvar tills vi åker?
mamma - jaa det låter bra! Vad ska vi dricka då? :O
min bror - jag vill ha pucko
jag - Det räcker med ett PUCKO på det där tåget.

Kom ju på att det är typ världens bäst programm idag, hjuu.. prodject runway ofc :D! Måndagen är räddad! Får se om jag kilar ner till grannen eller ej ikväll. Imorgon ska jag jobba, johan jobbar. Suck, han är dryg som fan. Sen efter skolan blire nog plugg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!