se mig så som du såg mig första gången

Gör mig till någon ny i dina ögon. Mina stora drömmar flyger som sateliter.

Ush, mår jätte illa :( vet inte varför.. Säkert av storstädningen haha. Ligger i sängen och håller på att somna.. men ska snart resa mig för att tralla ner till stationen. Ska ta halv 3 tåget till sala. Imorgon är det ingen skola som vanligt, men ska jobba iaf :) Lite cash är alltid bra att ha ju. Slänger upp dagens outfit när ja kommer hem för ja har inte orken just nu. piizzz out.

Kommentarer
Postat av: kaaaaaa

ja! Har länge längtat efter detta!



Men nu är de dokumenterat! Det är farligt att städa!

2009-03-30 @ 17:27:42
URL: http://karismas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!