bye bye :(

Just nu: Mamma trycker i mig en macka.. Eller jag äter den mot min vilja rättare sagt. Hon säger att annars kommer jag och marcus vilja stanna och äta efter en timme. Och det kan ju ligga någon sanning i det. För vad kan man mer göra i en bil i 5 timmar än att äta och sova? inte mycke..

Och en sak bara. Ring mig inte VARJE natt klockan två nu, ni som känner för efterfest at my place. För jag är INTE sugen och INTE hemma. Men ni får gärna ringa mig annars :) Ni som har my number. Hörs på söndag, kommer lixom inte blogga något förrän då.  PÖSS

Kommentarer
Postat av: Thilda

ha det så bra! <3

2009-05-20 @ 10:07:32
URL: http://discord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
SMILE CUZ I DESERV TO!